wtorek, 1 maja 2018

429. Kartki przez cały rok- jestem majową projektantką:)

W tym roku kartki do Ani przygotowuję baaardzo niesystematycznie. Jednak na wyzwanie majowe moje propozycje są już gotowe, a to za sprawą mojego czynnego udziału w majowych tematach:)

Oto jakie tematy i propozycje przygotowałam:)

1. Boże Narodzenie- renifer i śnieżynki.


2. Wielkanoc- zając i kwiatki.

Wzorek pochodzi z Coricamo:)

3. Kartka okolicznościowa- Dzień Matki- serca i dżety.


Wzorek pochodzi także z Coricamo.

Kartka okolicznościowa- kwiaty i kolor fioletowy:)


Jest jeszcze jedna propozycja- kartka komunijna- krzyż lub kielich. 

Życzę powodzenia w tworzeniu:) Aniu- bardzo dziękuje za zaufanie, mam nadzieję, że dobrze wywiązałam się z powierzonego mi zadania:)





13 komentarzy:

  1. Ale pięknymi kartkami inspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwio, przepiękne są Twoje inspiracje. Z przyjemnością zrobię kartki według Twoich wytycznych.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tematy wymyśliłaś, a kartki są bardzo ładne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio dziękuję bardzo za udział w zabawie katkowej i świetne inspiracje majowe. Było mi bardzo miło gościć Cię u siebie. Kartki są super i myślę że będą doskonałą inspiracją dla kartkujących dziewczyn.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i ciekawe inspiracje, nie jedna skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki zwłaszcza te z haftami urzekają mnie zawsze najbardziej .Dziękuję za inspirację i oczywiście zaczynam działać .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki, to drzewko z serduszkami tez haftowałam :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wytyczne wymyśliłaś i prześliczne propozycje pokazałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki przygotowałaś, Sylwio!
    Dziękuję za inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.